Немає фото
Самовивіз у Києві вул. Верховинна, 39 | БЕЗКОШТОВНО (доставимо завтра) |
Кур'єром "Нової пошти" | за тарифами перевізника (відправимо завтра) |
У відділення «Нової пошти» по Україні | за тарифами перевізника (відправимо завтра) |
Виробник | Kavo Parts |
Каталожні номери (артикули) | KBP-5527, KBP 5527, KBP5527 |
Довжина, мм | 133.1 |
Перевірочне значення | R90 |
Товщина, мм | 17.3 |
Ширина, мм | 53 |
EAN | 8715616151511 |
Країна реєстрації бренду: Нідерланди
Компанія була заснована в Нідерландах у 1985 році. Сьогодні бренд є власністю великого концерну KAVO B.V. Виробник спеціалізується на випуску запчастин для автомобілів із Азії. На ринку представлено понад 27 тис. унікальних запчастин, об'єднаних у 22 товарні групи. Штаб-квартира компанії розташована у місті Апелдорн. Тут же збудовані вмістки складські комплекси, загальна площа яких перевищує 12 тис. м2. Експорт товарної продукції здійснюється у понад 35 країн світу. Основний ринок збуту – європейські держави.
В даний момент немає жодного відгуку.
Гальмівні колодки ви можете купити від відомого виробника Kavo Parts Нідерланди в магазині Renix на замовлення з доставкою кур'єром по Києву або обрати доставку в будь-яке інше місто України. Ми пропонуємо два способи оплати замовлення:
Не знайшли потрібну запчастину? Автозапчастини категорії «Гальмівні колодки» є у нашому асортименті у великій кількості. Наш консультант допоможе Вам підібрати будь-яку запчастину за VIN кодом вашого автомобіля та проконсультує вас з будь-якого питання.
Запчастини Kavo Parts представлені в наступних категоріях:
A.B.S. 37024 Гальмівні колодки
1 363
Доставимо за 4 дні
Під замовлення, повна передоплата
Країна: | Нідерланди |
Вага, кг: | 1.54 |
Висота 1, мм: | 53 |
Гальмівна система: | SUMITOMO |
Товщина 1, мм: | 17.5 |
Ширина 1, мм: | 133.1 |
Blue Print ADC44214 Переднї гальмівні колодки
1 400
Доставимо за 4 дні
Під замовлення, повна передоплата
Країна: | Великобританія |
Вага, кг: | 1.802 |
Довжина, мм: | 133.1 |
Розташування: | Переднє |
Товщина, мм: | 17.3 |
Ширина, мм: | 53.1 |