SNR R159.37 Ступичний підшипник РЕКОМЕНДУЄМО
2 376
Є в наявності
Країна: | Франція |
Вага, г: | 1875 |
Кількість отворів: | 4 |
Fag 713 6305 30 Ступичний підшипник РЕКОМЕНДУЄМО
2 449
Є в наявності
Країна: | Німеччина |
Внутрішній діаметр, мм: | 32 |
Зовнішній діаметр, мм: | 129.1 |
Ширина, мм: | 59 |
Optimal 602337 Задній ступичний підшипник ХІТ ПРОДАЖУ
2 506
Доставимо за 2 дні
Країна: | Німеччина |
Внутрішній діаметр, мм: | 32 |
Гальмівна динаміка / динаміка руху: | Для автомобілів без ABS |
Зовнішній діаметр, мм: | 129.1 |
Розташування: | Заднє |
Сторона установки: | Ліва, Права |
Ширина, мм: | 59 |
SKF VKBA 3587 Ступичний підшипник РЕКОМЕНДУЄМО
2 862
Є в наявності
Країна: | Швеція |
Діаметр фланця, мм: | 128 |
Число отворів в диску колеса, отвори: | 4 |
Spidan 23984 ШРУС РЕКОМЕНДУЄМО
3 672
Є в наявності
Країна: | Німеччина |
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 26 |
Довжина, мм: | 159.73 |
Діаметр 1, мм: | 26.907 |
Діаметр прокладки, мм: | 52.25 |
Діаметр шарніра, мм: | 91 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 30 |
Механічно оброблений: | З нарізкою / виїмкою у внутрішній частині |
Номер рекомендованого спеціального інструменту: | 190134 |
Номери артикулів рекомендованих комплектуючих: | 190250 |
Розмір різьблення: | M24X1.5 |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
GSP 899023 ШРУС ХІТ ПРОДАЖУ
1 101
Доставимо завтра
Під замовлення, повна передоплата
Країна: | Китай |
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 26 |
Довжина, мм: | 160 |
Діаметр прокладки, мм: | 53.8 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 30 |
Специфікація: | M |
Kamoka 6039 Зовнішній ШРУС ХІТ ПРОДАЖУ
1 401
Є в наявності
Під замовлення, повна передоплата
Країна: | Польща |
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 26 |
Діаметр прокладки, мм: | 52.25 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 30 |
Механічно оброблений: | З нарізкою / виїмкою у внутрішній частині |
Розмір різьблення: | M24X1.5 |
Розташування: | З боку колеса |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |
Flennor FR691226 Задній ступичний підшипник
1 465
Доставимо за 4 дні
Під замовлення, повна передоплата
Країна: | Німеччина |
Внутрішній діаметр, мм: | 32 |
Гальмівна динаміка / динаміка руху: | Для автомобілів без ABS |
Зовнішній діаметр, мм: | 129.1 |
Розташування: | Заднє |
Сторона установки: | Ліва, Права |
Ширина, мм: | 59 |
Kamoka 5500042 Задній ступичний підшипник
1 567
Доставимо за 3 дні
Під замовлення, повна передоплата
Країна: | Польща |
Внутрішній діаметр, мм: | 32 |
Зовнішній діаметр, мм: | 129 |
Розташування: | Заднє |
1 833
Доставимо завтра
Під замовлення, повна передоплата
Країна: | Німеччина |
Внутрішній діаметр, мм: | 32 |
Зовнішній діаметр, мм: | 129.1 |
Ширина, мм: | 59 |
LPR KOP687 ШРУС ХІТ ПРОДАЖУ
1 975
Доставимо за 3 дні
Під замовлення, повна передоплата
Країна: | Італія |
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 26 |
Для артикулу №: | KOP687 |
Діаметр прокладки, мм: | 54.4 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 30 |
Зовнішній діаметр, мм: | 91 |
Специфікація: | Middle |
1 982
Доставимо за 3 дні
Під замовлення, повна передоплата
Країна: | Італія |
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 26 |
Для артикулу №: | KOP686 |
Діаметр прокладки, мм: | 54.4 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 30 |
Зовнішній діаметр, мм: | 91 |
Специфікація: | Middle |
Metelli 15-1506A Зовнішній ШРУС РЕКОМЕНДУЄМО
2 325
Доставимо за 3 дні
Під замовлення, повна передоплата
Країна: | Італія |
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 26 |
Діаметр прокладки, мм: | 54.4 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 30 |
Зовнішній діаметр, мм: | 91 |
Матеріал: | Гума |
Механічно оброблений: | З нарізкою / виїмкою у внутрішній частині |
Розташування: | З боку колеса |
3 663
Доставимо за 3 дні
Під замовлення, повна передоплата
Країна: | Швеція |
Внутрішньо зубчасте з'єднання з боку колеса: | 26 |
Діаметр прокладки, мм: | 54.6 |
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: | 30 |
Зовнішній діаметр, мм: | 96 |
Механічно оброблений: | З пазом у внутрішній деталі (в середині) |
Розмір різьблення: | M24x1.5 |
Тип з'єднання / зчленування: | Шарнір рівних кутових швидкостей |